Indberetning via eget lønsystem

Webindberetning

Engangsindbetaling

Når du indberetter via jeres lønsystem, skal du anvende vores PBS-nummer: 04893948.

Du skal oplyse:

  • Jeres CVR-nummer
  • CPR-nummer på medarbejderne
  • Pensionsbidrag for hver medarbejder.

Kontakt os på 70 21 61 33, hvis du har spørgsmål.

Hvis I har indbetalt for meget i pension til en medarbejder, kan I korrigere beløbet sådan:
Har I har indbetalt for meget i pension til en medarbejder, kan I modregne det for meget indbetalte pensionsbidrag via jeres lønsystem. Kan I ikke modregne det via jeres lønsystem, skal I søge godkendelse fra SKAT om tilbagebetaling først.

  • I kan hente blanketten til SKAT her
  • Udfyld blanketten
  • Få medarbejderens accept og underskrift
  • Send den udfyldte og underskrevne blanket til SKAT sammen med dokumentation for, at der er indbetalt for meget
  • Send kopi af godkendelse fra SKAT til os på indbetaling@lppension.dk

Derefter returnerer vi det for meget indbetalte pensionsbidrag til jeres NEM-konto.



Sådan bruger I Webindberetning:

  1. Tilmeld jer først Nets OverførselsService her. Ved "Dataleverandør": Indtast vores CVR-nr: 17 10 65 89. Vi får automatisk besked fra Nets, når I er tilmeldt.
  2. Afvent brev fra os om, at I kan begynde at bruge Webindberetningen.
  3. Log på Webindberetning og tjek/ret månedens indberetning.

Kontakt os på telefon 70 21 61 31 eller via e-mail - indbetaling@lppension.dk - hvis I har spørgsmål.

Log på

Mangler I at indbetale pensionsbidrag til en medarbejder for en kortere eller længere periode, kan I overføre et engangsbeløb, som dækker den pågældende periode.

Engangsindbetaling kræver ikke login.

Indbetal engangsbeløb